2017. március 17., péntek

Olyan a kutya, amilyen a gazdája || XINGTAO


Műfaj: egyperces, fluff
Érintett banda: EXO
Páros: Zhang Yixing [lay] x Huang Zitao 
Figyelmeztetés: fiú x fiú szerelem
Korhatár: 12+

Megjegyzés: A történet lassan egy éve porosodott az egyik füzetemben, amit jelen esetben megmentő kis irománynak vélek, hiszen legalább kerül fel valami friss a blogra.:)




Az ablakon gonoszan kopogtató esőcseppek hangja akaratosan fészkelte be magát a fehér, kozmetikára igencsak rászoruló eb füleibe, ezzel megzavarva gazdájával megosztott, fenséges álmait. Zitao rosszalló, halk morgásokat hallatott, mikor a kutya közvetlen arcánál kezdte ingerelni érzékeny orrát, hiszen a zavaró zaj már teljesen éberré és nyűgössé tette, ezzel fészkelődésre késztetve. Az apró állat selymes bundája csiklandozta napbarnított bőrét, tüsszögést előidézve. Esetlen mozdulattal lökte arrébb a házi kedvencet, majd nem törődve annak halk, nemtetszését kifejező nyüszítésével fordult át másik oldalára.
Yixing mindebből csupán csak annyit látott, hogy a hatalmas dunyha alól – ami a rossz idő beköszöntével Zitao fázós testét mindannyiszor meleg oltalmába fogadta – Candy bolyhos feje sírós hangot imitálva jelent meg.
Az eb magas hangon vakkantott egyet, majd négy lábra emelkedve mászott ki teljesen a takaró alól, hogy apró tappancsaival annak tetején közelítse meg gazdája elfedett fejét. Ügyetlen mozdulatokkal kezdte mellső lábával kapargatni a dunyha puha huzatát, ám mikor gazdája várt reakciója elmaradt, ráugrott a kisebb dudorra, élénkebb ugatás kíséretében.
Yixing, aki lassan már három órája ébren volt, halkan kuncogott a fotelban, miközben a szórakoztató jelenet majdhogynem filmbe illő részleteket vetített elé. A könyvet már rég összecsukta, hogy több figyelmet szentelhessen szerelme hisztijének, amit az eb talán jobban élvezett, mint szabadott volna. Mély mosolygödre olyan lágyságot kölcsönzött arcának, mint tavasszal a meleg szellő kecsességet a nyíló jácintnak. Sötét szemeiben mézfényű csillogás szikrázott mindannyiszor, mikor kedvese barna, puha bőre felbukkant a dunyha alól a civakodás közepette.
- Candy! – Zitao hangja árulkodó volt. Az éberség már őt is elérte, mikor az eb ismét takaróval fedett fején landolt. Yixingből hangosan tört ki nevetés. Magas orgánuma betelítette az egész szobát, miközben kedvese mogorván csapta le magáról az ágyneműt és küldött felé tüzes villámokat szemeivel. Candy sunyin menekült el még mindezek előtt onnan, hogy az idősebb gazdája előtt, a padlón helyezze el fenekét, önelégülten lihegve, apró, rózsaszín nyelvét előcsapva. Zitao festett szőke tincsei kócosan keretezték éles állát; vékonyka, kacér ívű száját most duzzogva húzta csúnya grimaszra. – Legalább ne ilyen feltűnően élveznéd – fújtatva ejtette vissza fejét párnájára. Epésnek szánt megjegyzése azonban csak újabb hisztinek hangzott.
- Más szórakozásom sajnos nincs kora délelőtt - tette le könyvét az asztali lámpa mellé, majd felállt a kényelmes fotelból, hogy kedveséhez lépve adjon kipirosodott arcára egy puszit. Zitao értette a burkolt célzást, de semmi visszavágás nem ötlött alakot agyában.
- Túl korán kelsz.
- Te alszod át az egész napot – bökött a faliórára, ami bizonyította igazát. Már közel volt az ebédidő.
- Élvezem a pihenést.
- Inkább élveznéd a társaságom – csókolt rá Zitao fedetlen karjára, amitől kedvese hamar libabőrös lett. Szerette, mikor a fiatalabb teste elárulta valódi érzéseit, amiket oly kevésszer mert hangosan kifejezni.
Közelebb hajolt, majd ezúttal szerelme ajkaira hintett érzéki csókot, aminek egyetlen félbeszakítója Candy bundás tappancsa volt, mikor Yixing hátára rákapaszkodva vakkantott egyet, felhívva magára a figyelmet. Zitao szem forgatva húzta száját kényes kutyája viselkedése miatt, míg párja csak szélesen elmosolyodott.
- Úgy látszik, nemcsak engem éheztetnek – apró puszit nyomott kedvese ajkaira, majd újult zavarában otthagyta, hogy kiskedvencük tálkájába friss ételt szórjon a konyhában.

~ 菫

6 megjegyzés:

  1. Sziia!

    Őszintén szólva teljesen kiment már a fejemből ez a történet, és amikor említetted, hogy fel fog kerülni bolgra akkor is csak nyomokban rémlett, hogy miről szól, így hát jóformán számomra is új volt az egész, amikor olvastam.
    Lényegesen aranyosabb az egész, mint amire tőled számítottam volna, de ez egyáltalán nem jelent rosszat, sőt, csak még szerethetőbbé teszi az történetet.:’3 Én mondjuk azt kifejezetten fájlalom, hogy ennyire kis rövidke lett, szívesen olvastam volna még tovább. (nem bánnám ha felbukkannának még erre felé ehhez hasonló szituációkat leíró nyuszifarknyi firkálmányok~)
    A cím és mind maga az egész kis történet roppant ötletes és találó lett, szinte magam előtt láttam az egész szituációt, ahogy Tao a kis vakarccsal csatázik. Esküdni mernék rá, hogy ilyen és erre nagyban hajazó szituációk a hátköznapokban is lejátszódnak köztük.:’D
    Csak azért, hogy ne hazudtoljam meg önmagam kitérnék a képre is, ami szintén nagyon aranyos lett (totál oda meg vissza vagyok érte, ezt csak így zárójelben elárulom), az egész atmoszférája nagyon egyben van.
    Ügyes lett, csak így tovább! Köszönöm, hogy megírtad. ❤

    Ai

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa.~

      Fura, de nekem egyáltalán nem rémlett, mit írtam le benne és mikor gépeltem be, itt-ott muszáj volt átírnom és nem teljesen az eredeti verzióval közzétenni, mert egyszerűen... Fura volt. Na jó, nagyon fura volt. Így bár az ötlet és a fogalmazás 85%-a "régi", mégis könnyebben mondanám rá azt, hogy mostani.xD Ennél jobbat sosem írok, szóval akár azt is állíthatnám, hogy múlt héten írtam az egészet lol.
      Tudod, hogy nem tudok hosszan írni.:"D Elfutnak előlem a szavak, ha 1000 szónál többet szeretnék papírra vetni. Szóval sry a terjedelem miatt, de ne várj többet legközelebb. De örülök, hogy aranyosnak találtad, ehhez legalább nem kellett hánytatnom magam még anno sem, nem úgy, mint a krishónál. ._.
      Azt hiszem, ezt még kb akkortájt írtam, mikor nagy TaoCandy-lázban égtünk mindketten - azóta az én tüzemet kioltották, de a tied legalább még terjeszkedik.xD Szóval szerintem azért is ment könnyedén a megírása, hiszen kb úgy viselkedik Candy-vel, mint Boxuannal, nevelt lánya a kutya is.xD
      Hát ha szóltál volna, elküldtem volna felirat nélkül a képet, de így jártál, majd talán ha lesz kedvem, szerkesztek egy hasonlót, haha.
      Köszönöm, hogy írtál!

      Sumire

      Törlés
  2. Szia!:)

    Rég volt friss valóban, rád nem jellemző módon, de szerintem most sokakat megörvendeztettél ezzel a kis szösszenettel.:)
    Könnyeden megteremtett slice of life hangulatba burkolózott a történet,melynek a kutyus rosszalkodása és Tao reakciói adtak humoros színezetet. Ez tipikusan egy olyan történet, amit nem kell túlvariálni, és te sem estél túlzásokba, szerintem pont megfelelő arányban voltak a leíró részek és párbeszédek is. S mégis a történet rövidsége ellenére is sikerült átadnod az olvasónak az ilyen reggelek gondtalan vidámságát.
    Negatívumot most nem tudnék említeni, egy-egy apróbb elgépelést leszámítva. Örülök, hogy volt friss, annak pedig különösen, hogy ilyen boldog hangulatú történet került ki ezúttal a kezeid közül! :)

    Xiumaru^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa.~

      Csak azért van friss, mert előkerült ez a történet.:'D Máskülönben még egy kis ideig történet nélkül állt volna a blog.
      Az én mércémnek már túlságosan aranyos ahhoz, hogy ezt slice of life-nak minősítsem, így marad fluff, bár most elgondolkodtattál. ._. Örülök, hogy így látod, bár ezzel a történettel nem kifejezetten volt olyan szándékom, hogy sikeres legyen, csak ha már megígértem és mégis elfelejtődött... A billentyűzet mostanában nem szeret, én őt hibáztatom az elgépelések miatt, de majd, ha egyszer lesz kapacitásom hozzá, akkor átnézem és kijavítom! Én örülök, hogy elolvastad és köszönöm, hogy írtál!

      Sumire

      Törlés
  3. Szia ^_^

    Jajjj hát ehhez csak most jutottam el, pedig már mióta tervezem >< Bevallom, nem szeretem Taot, talán ezért csak most olvastam el, de megtörtént. Érdekes, hogy mint embert nem szeretem, de a történetek, amiket olvasok vele, kifejezetten kedvelem. Talán Letty az oka :'D Nah mindegy is :) Imádom a történeteidet, egyszerűen elrabolják a szívemet, minden egyes olvasásnál és gyönyörűen írsz és fogalmazol *-* <3 Nagyon-nagyon-nagyon tetszett és most jutott eszembe, hogy nekem tartozásom van, szóval remélem még fent vagy és megkapod az értesítést ;)
    Köszönöm, hogy olvashattam és várom a továbbiakat :* <3

    Sári~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa.~

      Tao eléggé kettéválasztja a rajongók táborát, de nem csodálkozom rajta.:') Egyértelműen azért szereted fanficekben, mert ott senki nem írja le olyannak, amilyen valójában.:D Pedig mindenki másnál mennyire törekszenek arra, hogy átadják azt, amilyennek ők látják az idolt - csakhogy ez a különbség, Tao már nem idol.:D Nagyon aranyos vagy és még mindig nagyon jól esnek a szép szavaid! És igen, még fenn voltam, bár bevallom, csak azután léptem fel, miután megnéztem az emailes értesítőt, hogy írtál ehhez a történethez és egyből leesett, mire utalsz...xD
      Örülök, hogy annak ellenére is elolvastad, hogy nem bírod Taót és külön köszönöm, hogy még írtál is hozzá!

      Sumire

      Törlés