2016. május 19., csütörtök

A tavasz délutánja {OS} || YOONMIN

Műfaj: drabble, slice of life
Érintett banda: BTS
Páros: Suga [Min Yoongi] x Jimin [Park Jimin]
Figyelmeztetés: fiú x fiú szerelem
Korhatár: 12+


180 szó, kevés, tudom, de csak neked, Drága! Utólag is nagyon boldog Névnapot!

A virágzó fák lombjai megremegtek, miként egy erősebb délutáni fuvallat akaratosabban simított végig zöldellő leveleiken s rügyező ágaikon. A Nap féltő gyengédséggel cirógatta a gyökerező növények fázó szárait, s szerénykedve kért engedélyt egy-egy sűrűbb lombkorona átmelegítésére; lábait nyújtóztatva terpeszkedett a felhőmentes horizonton, halvány narancsos fénnyel beszínezve a világoskék, majdhogynem habfehér égboltot. Madarak élénk csicsergése töltötte be a friss, fahéjas kürtöskalács-illattal belengett park nyugodt és halk légkörét.
Jimin a burjánzó, zöld füvön elterülve, karjait feje alá téve feküdt hanyatt, s a felette nyújtózkodó ágak karcsú mozgásait figyelte, melyek között néhol a Nap enyhén melegítő sugarai átférkőzve érintették kisimult arcát. Szemei olykor megcsillantak egy-egy gondolat okán, mely átszaladt, vagy épp megragadt agyában; ajkai meg-megremegtek, ahogy képzelete meredekebb helyre sodorta elméjét. 
Elrévedt valója csodálattal teli pillanatokkal jutalmazta Yoongit, aki a fiú oldalánál törökülésben támaszkodott meg karjain; aki sokkal haloványabbnak tűnt a tündöklő fiatal mellett. Figyelte Jimin arcizmainak rezdüléseit; a sugarak játékát, ahogy a fény és az árnyék kergetőzve bitorolták bőrének felületét; miként a Nap mélybarna íriszeibe sétálva élénkebb csillogás ragyogta be tekintetét; s ahogy ébenfekete tincsein könnyed táncot lejtett a kellemes tavaszi szellő.

~ 菫

8 megjegyzés:

  1. Sziia~!

    Megleptél ezzel a kis szösszenettel, hisz' messzemenőkig jobb lett, mint azt gondoltam volna. Alapjába véve nem kedvelem a leírásokat, de ez mégsem vált vontatottá és unalmassá, a maga módján még engem is lekötött.(:
    Igaz, hogy 180 szó nem a világ, de ebben az esetben véleményem szerint pont elég volt, hogy átadja a lényeget, de ne untassa az olvasót. A történet fő bűne, hogy megkívántam miatta a kürtöskalácsot.°^° Ügyes vagy, csak így tovább!:'3
    Köszönöm, hogy olvashattam!^^

    Ai

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa.~

      Nagy szavak tőled.:') Szerintem sokkal többet is ki lehetett volna hozni abból, amit felvetésként kaptam, s ezért kicsit csalódás nekem, és nemcsak a terjedelme miatt.
      Örülök, hogy a leírást kevésbé kedvelő fejednek ez is tetszett, s nagyon hálás vagyok neked, amiért még üzenetben is dicsérted a történetet és engem egyaránt! Vegyél kürtöskalácsot akkor.:'))
      Köszönöm, hogy írtál!

      Sumire

      Törlés

  2. Szia!:)

    Gyönyörű kis leírást hoztál nekünk, mely teljes mértékig felidézte, sőt kimerítette az impresszionizmus fogalmát. Egy emlékként felidézett pillanatot láthattunk, melynek témája a természet. Hihetetlenül érzékletes, szinte minden érzékszervvel tapintható képet jelenítettél meg előttünk, melyben nagy szerepet kaptak a színek, a formák, a fények, az illatok. Ahogy az impresszionistákra is jellemző, feszegetted a határokat, hogy mi az mi szavakkal leírható az érzékelés-, a benyomások világáról.Rendkívül jó érzékkel kiragadott pillanatot mutattál meg, mely hűen tükrözi a két fiú meghitt kapcsolatát.
    Megint egy új stílust, irányzatot szelidítettél meg, büszke lehetsz magadra!!:)
    Köszönöm, hogy olvashattam!

    Xiumaru^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa.~

      Olyannyira jól esnek szavaid, hogy őszintén fogalmam sincs, mit válaszolhatnék erre. Nagyon örülök, hogy ilyen szép véleménnyel vagy erről az egypercesről, és annak is, hogy nem apróztad el a dicséretet felém.
      Bár említettem, hogy furának találtam a sok megszemélyesítést, ezt mégsem rossz szempontból gondoltam, azért nem töröltem ki egyiket sem.:) Szimplán talán most először volt ennyire tömény az, amit írtam, s számomra elég idegen volt helyenként.
      Nagyon köszönöm a szép szavaidat!

      Sumire

      Törlés
  3. Szia!

    Nagyon tetszett. :) Gyönyörű leírás volt. :) Szinte megelevendett előttem a táj. Habár nen volt hosszú, de szerintem ez pont így volt jó, ugyanis minden ami az elképzeléshez segített, de nem volt benne semmi felesleges. :D

    Gratulálok nagyon ügyes vagy! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa.~

      Igen, a terjedelme nem épp felelt meg az elvárásaimnak, mégsem tudtam, mit lehetett volna még hozzá- vagy beleírni, így nem is erőltettem, hogy bővítsem. Nagyon örülök, hogy így látod, s hogy ismét gondoltál a rám, s leírtad ezáltal a vélemémyedet.:) Köszönöm szépen hogy írtál!

      Sumire

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa.~

      Én meg még mindig nagyon örülök, hogy ezzel a kis aprósággal boldoggá tudtalak tenni.^^
      Rendben, annyiszor mondtad már, hogy kezdem elfogadni, s elegendőnek látni a 180 szavacskát.:)
      Az a 'jóleső szomorúság' talán azért volt fontos ebben az egypercesben, mert a fiúk karrierjének elején Yoongi nagyon háttérbe szorult mind külsőleg, mind szerepben, s bennem még a mai napig bennem van az a szomorúság, amit Yoongi szemeiben néha megcsillanni látott néhány ARMY. Jimin sokkal kiemelkedőbb volt a rajongók körében, s ennek valamilyen oka biztos van, ami bennem csak egy szomorú, mégis boldog sóhajt kelt.
      Egyébként pont azt a két részletet emelted ki, amiket még én is szépnek találtam, s ennek kifejezetten örülök.
      Hidd el, nekem a köszöneted bőven elég, s akkor sem sértettél volna meg, ha nem hagysz nyomot magad után, hiszen mindennél jobban örültem, mikor üzenetben fakadtál ki nekem! Nagyon hálás vagyok neked, amiért leírtad itt is a véleményedet, köszönöm!:)

      Sumire

      Törlés