2020. március 2., hétfő

Booty Call || BOBSOO

Megjegyzés: Az egyperces egy #MUSICCHALLENGE keretein belül íródott, ajánlott dal: NCT –Highway to Heavon
Műfaj: drabble, slice of life
Figyelmeztetés: burkolt szexualizmus
Páros: Bobby (Kim Jiwon) x Jisoo (Kim Jisoo)
Érintett banda: iKon, BLΛƆKPIИK
Említés szinten: Park Jinyoung (GOT7)
Megjegyzés pt.2: Elnézést az angol kifejezésért benne, viszont magyarul körbeírva annyira nem jön át a dolog.



Van az a pillanat az ember életében, mikor olyannyira boldog, hogy nem számol a következményekkel; nem látja a valóságot, csak egy görbe tükörbe tekintve hiteti el magával, hogy ez a legtermészetesebb és legreálisabb dolog, ami történhet vele…
Vékony combjaira vezetem hosszú ujjaimat, figyelve elnyílt, cseresznyepiros ajkait – ahogy lehelete egy láthatatlan burokba csomagolt megkönnyebbülésként olvad egybe a füsttel teli szoba levegőjével. A lepedőbe markolva szorítja fejét a párnába, mintha attól félne, teste is lebegni kezd elméjével együtt, ha nem teszi, míg másik kezét lábai közé vezetve szorít rá hajamra.
Koncentrálok, talán túlságosan is arra fókuszálok, hogy a lehető legnagyobb örömet okozzam neki; hogy tudja, fontos számomra – fontosabb, mint bármelyik másik nő, akit ki nem mondott elutasításai nyomán fogadtam ágyamba. Azt akarom, hogy emlékezzen erre az estére; hogy észrevegye, ami nyilvánvaló; hogy nemcsak egy booty call miatt tartunk ott, ahol. Ugyan már egyikünk sem volt józan, mikor felhívott, érkezésekor a maradék tisztaságunk is tovaszállt, felhevítve az érzékeket – teret engedve a felfokozott érzéseknek.
Ahogy Jisoo sóhajai mélyülnek, egyre jobban vágyok rá. Meg szeretném érinteni az arcát, végigsimítani a tökéletes bőrén, nyakhajlatába csókolni, kényeztetni mindenhol, ahol csak érem – el akarom feledtetni vele az összes csalódást, fájdalmat és bánatot, ami valaha ránehezedett. Ehelyett csak figyelem tovább: a hosszú, fekete haját, ami úgy öleli körbe, mintha ezernyi napsugár lenne; a lehunyt pilláit, amik a helyiség sekély megvilágításának köszönhetően árnyékot vetnek fehér bőrére; a kulcscsontjait, ahol megül néhány izzadságcsepp a meleg és párás levegő által; a lapos hasát, amin kezemet felvezetve domborulatait becézgetve igyekszem jobban fokozni vágyát.
Minél erélyesebben markolja ében tincseimet, annál gyorsabban veszi a levegőt, csípője olykor felemelkedik, amit kénytelen vagyok visszatartani, rászorítva másik kezemmel ismét combjára. Azt akarom, hogy nevemet súgva érjen a Mennyország kapujába; hogy együtt felemelkedve teljesedjünk ki. Várom, hogy halk sóhajba fulljon megszólításom, magamban kántálom „Jiwon, Jiwon, Jiwon…”, mintha telepatikusan felkelthetném a figyelmét, tegyen meg értem egy valamit ma éjszaka.
A forró vágy helyett azonban a jeges szavak rántanak vissza a valóságba…
-       Mindjárt… Úristen, Jinyoung!


~ 菫

10 megjegyzés:

  1. Szia!^^

    BASSZUS XD Jajj szegény Bobby, juuj xD Ez nagyon gonosznak fog hangzani, de én felröhögtem a végén (pedig nem vicces, Sasha, hát csóri Bobby), mondjuk lehet azért mert éjjel fél kettő van és ilyenkor mindenen is röhögök... XD

    Jajj ez de szívás, nagyon sajnálom szegényt, meg közben arra is belegondoltam, hogy mi van, ha Jisoo reggel emlékezni fog arra, hogy mit mondott, jajj xD Second hand embarassment xD

    Nagyon kíváncsi voltam rá, mit alkotsz erre a körre, rövid és tömör lett, de lényegretörő. Tudom, elmondtam már párszor, de szegény Bobby, jajj. Csórikám éppen a csillagokat is lehozná Jisoonak, erre... Lejinyoungozzák xD Jajj xD

    Szerintem sosem írtam még ilyen gyorsan kommentet, de pont nem tudok aludni és posztoltál, mondom akkor olvasok egy kicsit:D

    Köszönöm, hogy megírtad és hogy olvashattam!^^

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Basszus! – aztán egy nagy nevetés. Ez jött ki belőlem a novella olvasásának befejeztével. Szegény srác, helyette is szégyelltem magam, meg leállt az a részem, amivel amúgy nem is rendelkezem.

    Érdekes volt tőled ilyen típusú novellát olvasni, de remekül megírtad minden sorát, nem volt elcsépelt vagy túlmagyarázott, nem tömted tele mindenfélével, ami nem talál oda, nem is mondanám lényegretörőnek, mert végiscsak volt benne leírás, hasonlat, jelzős szerkezet, inkább azzal jellemezném, hogy minden mondat úgy volt megírva, ahogy annak lennie kell.

    Az első bekezdésed nagyon tetszett, teljesen magával ragadott a görbe tükrös hasonlat. Többször is elolvastam, még a novella befejezése után is, annyira megtetszett!

    Szépen átjön Bobby minden érzése, a lehetetlen szerelme, hogy többet érez a lány iránt, mint fordított helyzetben Jisoo iránta, mégis eltekintve ettől örömet akar okozni neki. El akarja csábítani a „tudásával”, errefel bumm… Jinyoung. Mekkora pofáraesés. Komolyan nekem fáj ez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És a blogger elküldte a kommentet a beleegyezésem nélkül… köszi.

      Szóval összességében nagyon tetszett, élveztem olvasni, jól állt neked ez a stílus. Kíváncsian várom a következő írásodat!

      Törlés
  3. Szia!

    Wow, rég olvastam ilyen műfajban, és ugyan ez a páros úgy még tökre tetszik is, de... Mégis mi volt ez a végén? XD Szegény már. Oké, ez olyan gáz helyzet, a helyében lehet ott hagytam volna a lányt. És ez amúgy szokatlan is volt, mert általában az a megszokottabb, hogy a férfiak mondják rosszul a sokezredik nő nevét. Ez duplán meglepő volt nekem a vágére.

    És tetszett, hogy utalgatva írtad le az erotikusabb részeket, ízléses módón.
    Kár, hogy ilyen rövidke lett, de ez a kiragadott jelenet mindent elmondott, amit el akartál mondatni vele.

    Éppen egyszerűségében és valóságosságában tetszett ez így. Egek, Jiwon, sokkal többet érdemelsz. Szegény.. Attól függetlenül, hogy milyen pórul járt, nekem azt a kínos nevetést csalta az arcomra, amikor olyan gáz már egy helyzet, hogy viccess.

    Szóval tetszett ez az aprócska rész, remélem hazért, hogy hosszabban is fogok tőled olvasni, mert tetszik a stílusod.

    Köszönöm, hogy olvashattam! ^^

    VálaszTörlés
  4. Szia^^
    Amikor elkezdtem olvasni, felsóhajtottam, hogy uhh, egy egyperces, ami csak a szexről szól… Sajnos nekem ez a vesszőparipámXD
    De a megfogalmazásod tetszett, és hogy ízlésesen tálaltad.
    Viszont a végére nagyon kellett az a csavar nekemXD
    Nem gondoltam volna, hogy ez lesz a vége, és őszintén szólva én is felnevettem kicsit kínomban. Szegény srác, mennyire gáz már ez! Nekem egy ilyen után tutira elmenne a kedvem az élettől, és rögtön faképnél hagynám az illetőt.
    Az első mondat nekem is nagyon tetszett!
    Köszönöm, hogy olvashattam:-)

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Na jó, írok még valamit. :D
      A történet egy légyott pillanatait elevenítik meg. A témához hűen az egész atmoszférát a fülledt erotika uralja. Tetszett az a kép, mikor a megkönnyebbülés belekeveredett a szoba füsttel teli levegőjébe, nagyon megelevenítette az egész képet.
      Szépen fogalmaztál, mondhatjuk virágnyelven, még is minden érthető volt. Már-már túlságosan is életszagú volt a dolog, így az ember nagyon tudta sajnálni a végén azt a szerencsétlent. :D
      Én legalábbis biztosan, szegény ott kántál magában, mint egy kisfiú , aztán nesze. :D Jól kihasználták szegényt.
      A történet egyszerű volt és természetes, igazából pont annyi, amennyit igényelt a téma, szerintem ebben van az egyik fő erősséged, hogy nagyon jól ráérzel, hogy adott témákhoz mennyire kell megfogalmazni a dolgokat.
      Nekem ez tetszett.:)
      Köszönöm, hogy olvashattam!

      HH.

      Törlés
  6. Hát én a többiekkel ellentétben most egy kicsit utállak, bár én voltam a naiv, hogy a kedvenc párosaim egyikét javasoltam PONT NEKED. De tanulok a leckéből, legközelebb olyan párost mondok, akiket utálok, majd velük azt csinálsz amit akarsz XD
    Amúgy én nagyon sajnáltam szegény Jiwont, nem tudtam ezen nevetni, mert ki az a hülye aki nem Jiwont válassza úgy kb bárkivel szemben. Komolyan, csak akkor gondolkoznék el benne, ha a másik személy Hyunbin lenne.
    Nem tudok neked se véleményt se építő kritikát fogalmazni, mélyen együttérzek uri Jiwonnal, de azért ők még mindig a szívem csücskei maradnak, remélem helyrehozod a hibáid és írsz velük egy romantikus kis csodát, te!
    Egyébként magába az egypercesbe reménykedve kezdtem bele, valószínűleg a páros is rádobott még egyet a kíváncsiságomra, aztán az első bekezdés olyan szép meg elgondolkodtató volt, hogy azt hittem ilyen lesz végig, ilyen keserédes dolog, amiben ők szerelmesek csak koppantak egyet, erre... hát máshogy koppant a dolog XD na jó, befejeztem!
    Bobsoo for life akkor is

    VálaszTörlés
  7. Szia!

    Pezsdítően rövid volt, nem volt túlmagyarázva, és a vége is pont jó volt. Mivel ez egy kis szösszenet volt, és igazából mindent kiszolgált amit kellett, így nem igazán tudok írni, sem a mögöttes tartalomról sem a hibákról amit elkövettél, mert nincs benne. Olyan volt mint egy gyors numera a raktárban, pont jó volt, jó helyen jó időben. És a végén mindketten kellemetlenül érzitek magatokat :D

    Köszönöm, hogy olvashattam :)

    J.W.

    VálaszTörlés
  8. UR ISTEN! IMÁDOOOOOM XD
    Hát végem, nagyon nevetek xDDDDDDD Hát ez kurva jó xD
    Jól van, én imádom Bobsoot, mármint csak elég a gifre nézni, csodálatosak együtt *-* De, annyira felnevettem a végén, akármennyire is sajnálom Bobbert, hogy nem tudok ezért haragudni rád xD
    Annyira elhitetted velem, hogy ez mekkroa szerelem Bobby szemein keresztül (ami az ő részéről az is), hogy elhittem ez kölcsönös. Mielőtt elkezdtem a novellát elolvastam a kis infókat az elején, aztán mikor realizáltam, hogy mit olvasok elgondolkodtam, hogy hol lesz itt Jr, mégse gondoltam erre xD
    Általában nem szeretem a +18as dolgokat, nem tudom miért, pedig anno kis 13 évesen még a szürke ötven árnyalata minden kötetét imadtam... Azóta ez már elmúlt, hetero sex jelenetekkel annyira nincs bajom, yaoival mar annal inkabb. Viszont amikor így van megírva egy, azt nagyon szeretem :D
    Azért remélem egyszer majd az egyik történetedben Bobber megkapja a happy endjét Jisoo-val, mégha az egy másik univerzum is lesz :D

    VálaszTörlés