2016. július 21., csütörtök

Félbehagyott remekmű {OS} || JICHEOL


Műfaj: egyperces, smut
Érintett banda: SEVENTEEN
Páros: S.Coups [Choi Seungcheol] x Woozi [Lee Jihoon]
Figyelmeztetés: fiú x fiú szerelem, szexuális jelenetek
Korhatár: 18+




Izmai megfeszültek; nyakán az ér kétszeresére duzzadva, halványkéken villódzva kérette magát, hogy lassan és érzékien húzzam végig forró nyelvemet felhevült bőrén. Verejtéke a homlokától elindulva szántott végig gyönyörűen kirajzolódó arcélén, majd állán elidőzve merengett el az ugráson. Halk hörgései fokozatosan nőtték ki magukat, míg már erőteljes nyögései hallatszottak fülem mellett, amik tökéletes szimfóniaként jutottak el egészen hangosan zakatoló szívemig.
Vállaiba kapaszkodva döntöttem vissza fejemet a puha tollpárnára; szemeim lecsukódtak – megfosztva engem a csodálatos látványtól –, melynek hatására minden sokkal élesebb lett. Forró lehelete hol nyakam tövét, kulcscsontom vonalát égette, hol pedig homlokom izzadt bőrfelületét.
Őrjítően lassú tempójának köszönhetően minden egyes mozdulata kincsként égett bennem; szemeimet ismét kinyitva néztem fel rá. Elnyílt ajkai közül olykor kiszökött egy-egy morgás, félbeszakítva a monoton, halk lihegést; arcán a verejték gyöngyözött, bőrén fénylő pontok jelentek meg a halovány lámpafénynek köszönhetően, mely az éjjeliszekrényen uralkodott már jóval első látogatásom előtt óta; ébenfekete haja tincsekbe verődve tapadt tarkójához és homlokához.
Verejtékben úszó bőrétől erős késztetést éreztem, hogy rövid ujjaimat végighúzzam nyaktövétől indulva a kulcscsontján elhaladva egészen kidolgozatlan, mégis kezdetleges izmokat megvillantó mellkasáig – ajkait erélyesebb nyögés hagyta el, mikor tenyeremet fedetlen testén pihentettem meg, ezzel egyfajta gátat kialakítva kettőnk között.  
Fejével nyakam hajlatába hajolt, vastag ajkaival eleinte alig ért hozzá érzékeny bőrömhöz, majd lassan átvette a kéj az irányítást felette. Lágy harapdálások és erélyes csókok bitoroltak, miközben belőlem egyre több sóhaj tört fel – azt akartam, tudja, mindent a lehető legtökéletesebben csinál. Mint mindig. Fejemet a párnába feszítve élveztem minden mozdulatát és minden cselekedetét, a kéj egész testemet uralta, képtelen lettem volna akár csak egy pillanatra csendben maradni.
Izmos karján végigsimítva kapaszkodtam hátába; a gyönyör kapuját taposva, finom bőrét megsebesítve teljesedett ki a szoba zilált légköre hangos kiáltásaimmal, melyek mellett mély hörgései fülemben csendültek.
Egyenes vonalú orrával arccsontomat simogatta, miután nevével pecsételtem meg esténk fullasztó szépségét. Hangos zilálása bőrömet cirógatta; mellém fekve húzott magához közelebb, mint aki egy lépést sem kíván nélkülem tenni a közeljövőben.
- Holnap este mehetnénk hozzád – dorombolt mély hangján, miközben fedetlen derekamat cirógatta szórakozottan vékony ujjaival.
- Szeretnélek bemutatni a szüleimnek, Seungcheol. – Ennél tökéletesebb pillanatot nem tudtam volna elképzelni kijelentésemnek. Sokszor, sőt annál jóval többször feledkeztünk már meg a másik testének tökéletlen szépségében, mégsem volt semmi tapintható, mely arra utalt volna, egymáséi vagyunk.
Cselekedete megfagyott, tenyere csípőmre simult s mély csend borult ránk. Vártam és reménykedtem – szükségem volt rá, nélküle az életem olyan volt, mint a félig megtöltött pohár, vagy egy félbehagyott remekmű.
- Ahogy szeretnéd, Jihoon – a felgyülemlett levegőt szavaival párhuzamosan engedtem ki magamból, mikor lágy csókot hintett nyakamra.

~ 菫

2 megjegyzés:

  1. A banda ismerősen hangzott, talán pár számukat még ismerem is, viszont a tagokat nem vágom. Most megnéztem ezt a két fiút, Seungcheol nagyon aranyos, és rájöttem, hogy róla még videókat is néztem, de ott egy hosszú hajú fiúval volt. Nagyon aranyosak voltak együtt egyébként:D
    És hát most mindent meg kell dicsérnem. Először is, mivel nekem nagyon fontos a külső még egy blogon is, így azt is meg kell említenem. Szép, letisztult, de mégis jó. És nagyon szeretem a fekete-fehér kombót, bár a régivel se volt bajom, de ez most jobban elnyerte a tetszésem (pedig a régi olyan volt, mint az enyém:D). A cím is nagyon tetszett. Tudtam, hogy beleszövöd majd ezt a két szót a történetbe, és nagyon jó volt az időzítés. Ez a kép is nagyon jó, bár irigy vagyok, mert én sosem fogok ilyet csinálni. Képtelen vagyok rá, szerintem meg se nyitottam egy ilyen photo akármit már vagy fél éve. Na de majd próbálkozom.
    És hát az action... aaaaaannyira szépen írtad le. Még egy olyan embernek is átjött, aki nem ismeri őket. És a végén még az is kiderült, hogy kinek a szemszögét olvastam. Azt hiszem ezt már mondtam neked a Baekyeol oneshotnál. Jó volt, hogy megemlítetted a neveket, bár beletelt fél percembe míg megtaláltam hogy ki kicsoda, de ez legyen a legkevesebb baj.
    Sok ilyet még, és ha már te is említetted nálam Sexinget, hát akkor én is megemlítem nálad. Szívesen olvasnék már velük olyat, amit nem én írok khmm:D
    Jó volt, tetszett, csak így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ez a banda pont egy olyan, hogy vagy csak pár számot hallgat tőlük az ember, vagy teljes fanatizmusban él velük kapcsolatban.:'D Igen, Seungcheol nagyon aranyos, ő lopta be leginkább magát a szívembe.~ És szerintem akkor jeongcheolos videókat néztél, mert Jeonghan az örök (vagy már annyira mégsem örök) hosszú hajú srác a bandában.:')
      Ebben nagyon hasonlítunk, nálam is elég nagy szerepet játszik a megjelenés, s épp ezért örültem, hogy ez a sablon végre teljes mértékben olyan, amilyenre már egy ideje vágytam. Mert igen, sajnos vagy nem sajnos, de a blog kinézete nem az én érdemem.x3 Ilyen szinten még nem értek a sablonkészítéshez (kár). De én is már első pillantásra beleszerettem. És igen, tudom, a régi olyan volt, mint a tiéd, csak a szín volt más.:D Szerettem azt is.~
      Ugyan, nincs miért irigykedned, hiszen én sem vagyok valami tökéletes a képszerkesztésben, bőven van még mit fejlődni benne, de nagyon köszönöm, örülök, hogy elnyerte tetszésedet, még ha nem is foglalkoztam ezzel a fejléccel olyan sokat, mint némelyik másikkal.:3 Az alapokat nagyon egyszerű elsajátítani, legalábbis abban a formában, ahogy én csinálom.
      Igen-igen, mondtad a ChanBaeknél anno, azóta azért próbálok rá odafigyelni, bár nem mindig sikerül a neveket is beleszőnöm, hiszen akadnak olyan jelenetek, mikor furán hat, ha elhangzik a név (számomra legalábbis). És nagyon-nagyon jól esik mindaz, amit írtál nekem, örülök, hogy sikerült elolvasnod, s annak még inkább, hogy még tetszett is!:3
      A SeXing, hmhmhmh.:D Majd még meglátjuk, mennyire jön hozzá ihlet.:D
      Köszönöm szépen, hogy írtál nekem!

      Törlés