2016. november 8., kedd

Az út, mely feléd vezet || DRAGONHAN


Műfaj: slice of life, drabble
Érintett banda: BIGBANG, SEVENTEEN
Páros: G-Dragon [Kwon Jiyong] x Jeonghan [Yoon Jeonghan]
Figyelmeztetés: bromance elemek
Korhatár: 12+




Az út, mely feléd vezet, olyan, mint a fakulni látszó sötétség.

Szívem hatalmasakat dobbanva súgta meg az éles hallású embereknek, hogy izgatottságom teljesen eluralkodott felettem. Félve és remélve vártam a pillanatot, mikor felém sétálva ismét gyönyörű szemeidbe nézhetek.
Lábamat a hideg kövön dobogtatva kapkodtam fejemet hol a bejárat, hol az aulában elhelyezett aprócska szökőkút irányába tekintve. Körülöttem a tér lassan telt meg az emberekkel, az üzletek sorban nyíltak ki, hiszen érkezésem jóval korábban történt, mint ahogy a találkozót megbeszéltük.
Nem akartam késni.

Közeledve alakod úgy ragyog fel, akárcsak a felhők mögül előszökkenő nap lángnyelvei.

Egy fiatal lány dobta ki kávés papírdobozát a pad melletti fémszemetesbe; barna haja derekát simogatta, ajkai cseresznyeszínben íveltek felfelé, miközben kíváncsi tekintete arcomat fürkészte. Szemeit lehunyva mosolyodott el, lelkesebben, majd diszkréten megigazította pamutsálját, mielőtt elfordulva indult volna tovább. Karcsú alakját tekintetemmel követve pillantottam meg tündöklő valódat.
Szemeid fényesen csillogtak, mintha lázban égtél volna; ajkaid cserepesre száradva húzódtak mosolyra, miközben keskeny orrod feljebb mozdulva kölcsönzött gyermeki ártatlanságot arcodnak.

A végén fehér szirmú hóvirágot letépve tartom kezedet enyémben.

Vékony és harmatgyengének tűnő tested hamar ölelésem börtönébe zártam. Vállig érő fekete hajad selymes puhasággal cirógatta bőrömet, mikor nyakhajlatomba bújva takartad el zavarod. A külvilág elmosódva emelte ki színekben pompázó lényedet.
Akkor nem voltak mások, csak mi ketten; te és én.


~ 菫

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése